Reklamace

Vrácení zboží:

Nejste se zakoupeným produktem spokojeni? Můžete ho u nás vrátit do 14 dnů od zakoupení bez udání důvodu. Stačí, pokud nás o této skutečnosti předem informujete a společně se pak domluvíme na řešení.

Poškozený balík:

Zásilky vždy odesíláme řádně zabalené a označené, ale i přesto se může stát, že se během dopravy poškodí. Pokud jste obdrželi poškozenou zásilku, okamžitě tuto skutečnost nahlaste dopravci, který vám objednávku doručil. Poté kontaktujte nás, abychom zjistili, co se se zásilkou stalo a mohli upozornit dopravce.

Nekompletní balík:

Snažíme se dělat vše pro to, aby se tato chyba nestala. Bohužel jsme také lidé a stát se nám to může. Pokud jste zjistili, že objednávka není kompletní, neprodleně nás kontaktujte a odešlete nám fotografie balíku.

Reklamace:

Bohužel ani výrobce není dokonalý, proto se může stát, že zboží bude mít výrobní vady, které se mohou projevit až po delším používání. Na většinu našeho sortimentu se vztahuje dvouletá záruční doba, proto pokud zjistíte vadu na zboží, kontaktujte nás co nejdříve. Záleží nám, aby zákazníci byli spokojeni, proto nenecháváme reklamace na poslední chvíli, ale řešíme je co nejrychleji.

 

V jakémkoliv případě nás kontaktujte na mailu info@zelenyvrch.cz nebo na telefonním čísle +420 777 761 749.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.